Kim Kardashian gone blonde

11025800_10155305310435613_5053965586086969466_n

Okay, ik kan er lang en breed omheen draaien, maar ik ben obsessed met de Kardashian en Jenner familie. Het programma vind ik zeer vermakelijk, ik gebruik dagelijks producten uit hun make-up- en nagellaklijn en hun leven intrigeert me op een of andere manier. Sommige mensen vinden misschien dat ze ‘niets bereikt hebben’ – niet mijn woorden, hoor het echter nogal vaak wanneer ik enthousiast een nieuwtje deel over mijn favoriete socialites – maar als fashion- en beauty addict kan ik niet anders zeggen dan dat ze altijd de beste merken dragen en er zeer mooi en verzorgd uitzien.

Een klein maandje geleden heeft het meest besproken lid van de familie, Kim Kardashian West, haar lange lokken ingeruild voor een mooie bob. Haar lange haren waren altijd super glanzend en zaten perfect in model – iets waar ik stik jaloers op was. ‘Oh, wat sonde!‘ was mijn reactie toen ik hoorde dat Kim de schaar in haar haar had gezet. Echter, toen ik naderhand een foto zag, was ik positief verrast. Haar haar lijkt nu (nog) voller en naar mijn mening krijgt ze er een veel jonger en vrolijkere look van.

b9938c7694fbd00450e86a3b19d90eeb-1425644756

Een kleine week geleden was de wereld opnieuw in shock. Kim besloot voor Paris Fashion Week iets heel nieuws te proberen: blond, blonder, blondst. Of het waar is weet ik niet, maar de geruchten gaan rond dat ze voor blond heeft gekozen omdat ze al tijden een foto van Madonna met een bepaalde coupe op haar computer had staan. Deze foto zou Kim haar inspiratie zijn geweest voor haar nieuwe kapsel. En uiteraard is er geen beter moment om deze transformatie te ondergaan dan voor Paris Fashion Week 😉

Ik heb altijd een zwak gehad voor blondines, dus zou ik dit theoretisch gezien helemaal geweldig moeten vinden. Nou, alles behalve dat. Ik vind het blonde haar absoluut niet passen bij Kim haar huid. Kim is heel mooi zongebruind en juist daardoor oogt het wat nep. Daarentegen moet ik wel zeggen dat de blonde lokken zelf er heel natuurlijk uitzien. Props voor de hairstylist. 

kim_kardashian_kanye_blond_Getty_0

Twee dagen later besloot Mrs. West er nog een schepje bovenop te doen en haar blonde haren wit te maken. Platinum blond haar is voor weinig mensen weggelegd, maar wat staat dit Kim mooi! Op een of andere manier ziet het witte haar er veel natuurlijker uit bij Kim. Het vorige blonde haar was wat ‘geler’ en dat matchte simpelweg niet met haar wat gebruinde, richting oranje, huid. Nee, het is niet echt oranje, ik weet het. Dit witte haar past gewoon zo veel beter bij de kleur van haar gezicht. Daarnaast vind ik het heel knap dat haar lokken er nog zo gezond uitzien, aangezien haar meestal heel poreus wordt van bleken.

Anyways, hopelijk houdt Kim haar haren nog even zo, want ik vind dit een hele toffe en gedurfde verandering 🙂 

2 comments

Geef een reactie

