Demi Lovato voor The New Black: Safari

IMG_8562
The New Black x Demi Lovato

Al een jaar geleden werd bekend dat Demi Lovato een samenwerking zou aangaan met het merk ‘The New Black’. Demi Lovato staat erom bekend dat ze altijd prachtige nagels heeft met de meeste bijzondere designs. Zo zien we haar dikwijls met stoere studs, elegante glitters en felle kleuren op haar nagels. Ze post zelfs regelmatig foto’s op instagram waarop te zien is dat ze een manicure krijgt. Anyways, voor Demi zijn verzorgde nagels een must. Zodoende bestaat haar lijn voor The New Black uit vijf sets welke alle vijf verschillende potjes bevatten. De lakken in een set kunnen zowel los als gecombineerd gedragen worden – er zijn dus talloze mogelijkheden.

IMG_8559
The New Black x Demi Lovato: Safari

Toen ik afgelopen week naar mijn nagel styliste ging, besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en zelf nagellak mee te nemen. Ik koos voor de set ‘Safari’. Deze set bevat vijf potjes, genaamd Ivory Tusk, Parrot Green, Silver Metal, Textured Gold en Elephant Hide (op volgorde van bovenstaande foto). Ivory Tusk en Parrot Green zijn respectievelijk een ivoorkleurige en groene lak met een creamy finish. Silver Metal is een zilveren glimmende lak die zowel los en als over een andere kleur gedragen kan worden. Textured Gold kan het beste gedragen worden over een van de andere kleuren en zorgt voor sjieke gouden snippers op de nagels. Het meeste rechtse potjes, Elephant Hide, is een gave zwarte lak met glitters – leuk voor de feestdagen! Overigens zijn alle lakjes vrij van DBO, Tolueen, Formaldehyde en Kampfer, dus hoef je niet te vrezen voor je gezondheid wanneer je je nagels lakt 😉

IMG_8566
Ivory Tusk – Textured Gold

Aangezien ik door de weeks gewoon op mijn werk moet zijn, ben ik genoodzaakt mijn nagels een beetje low profile te houden. Om deze reden koos ik samen met mijn nagel styliste ervoor om op mijn wijs-, middel-, ringvinger en pink Ivory Tusk aan te brengen en om op mijn duim Ivory Tusk te combineren met Textured Gold. Tot nu toe ben ik erg te spreken over deze nagellak. De kleuren dekken erg goed, zijn makkelijk aan te brengen en blijven goed zitten. Bij de eerste laag zag je al bijna geen eigen nagelkleur meer, zo goed is de dekking. Toen vervolgens de tweede laag aangebracht werd, kreeg de kleur een prachtige glans en een creamy touch – precies zoals beloofd! Daarnaast bleek Textured Gold, op mijn duimen, ook simpel aan te brengen. De snippers zitten in een soort top coat, waardoor je deze simpelweg over je nagels heen kan strijken.

Kortom, ik ben zeer positief over de nagellak van Demi Lovato voor The New Black. Ik zou de set ‘safari’ zeker aanraden aan iedereen die het leuk vindt om eens te experimenteren met nail design. Je hoeft geen perfecte lakster te zijn om de kleuren aan te brengen, aangezien de kwastjes en de textuur zo zijn gemaakt dat het aanbrengen heel makkelijk gaat. Al enthousiast geworden ? The New Black x Demi Lovato is via verschillende webshops te koop, waaronder JohnBeerens.com en Bol.com.

IMG_8567

IMG_8569

Geef een reactie

